Nowości PKP na 2023-24
SERWIS kolejek
Sterowanie , Dekodery DCC
H0 1:87 Kolej
H0e 1:87 Kolej
H0m 1:87 kolej
TT 1:120 Kolej
N 1:160 Kolej
G 1:22,5 kolej
Kolej do sklejania
Akcesoria kolejowe
pojazdy H0 TT N
MiniTank ROCO
Figurki H0 TT N
Budownictwo
Materiały do makiet
Modele Plastikowe
Modele Drewniane
Games Workshop
WARLORD GAMES
Modele Kartonowe
Star-Wars
Start SET z farbami
Farby
Kleje - chemia itd.
Narzędzia
Akcesoria modelarskie
Materiały modelarskie
Literatura
Klocki (typ Lego )
Modele SIKU
Modele Gotowe
Zabawki
Gry
Puzle
WALKERA drony
RC zdalnie sterowane
Narzędzia OLFA
NEXT Generation
DATALAND Hobby
ROCO ROCO 71096 Lokomotywa...
ROCO 71096 Lokomotywa Parowóz BR95 DR Ep.IV DCC Sound z aktywnym generatorem dymu
ROCO Edition
OPIS PRODUKTU:
ROCO
Lokomotywa parowóz BR 95 DR
Model z dekoderem jazdy i dźwięków DCC Sound
oraz aktywny generator dymu synchronizowany z dźwiękami
ROCO Edition
Skala: H0 1:87
Koleje : DR
Długość modelu : 174 mm
Epoka : IV
Numer : 950014-1
Silnik : 5-polowy
Minimalny promień skrętu : 358mm
Oświetlenie w kierunku jazdy przód / tył - białe. - TAK LED
Gniazdo dekodera cyfrowego DCC Plux22 - TAK
Kinematyka krótkiego sprzęgu KKS.
POLECAMY
Lokomotywy parowe serii 95 .
Nowy projekt parowóz BR 95. Bogaty szczegółowo wykonany model z wieloma oddzielnie włożonymi częściami wtykowymi. Silnik z kołem zamachowym, oświetleniem LED i dokładnie wykonanymi zestawami kół.
Interfejs dekodera cyfrowego DCC zgodny ze standardami PluX22 w celu dostosowania cyfrowego dekodera. Potrójne reflektory LED zmieniają światło zgodnie z kierunkiem. Gniazdo sprzęgu zgodne z normą NEM 362 i ścisły mechanizm sprzęgający po obu stronach lokomotyw.
Model ma wiele funkcji dźwiękowych i jest dynamicznie opuszczany dym z komina. Dynamiczna para z Roco zapewnia synchronizację dymu z jazdą i hałasu lokomotywy.
x
■ Completely new design
■ Available for the first time – a mass-produced model with a new boiler
■ Finely detailed model with many separately attached plug-in parts
■ Wheels with fine spokes
■ With dynamic steam and faithfully reproduced sounds
■ Version with oil firing
■ With driver’s cab and running gear lighting
This type of steam locomotive was the strongest tender locomotive ever procured by the Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft. In total, 45 examples of this gigantic machine were built. Its nickname "Bergkönigin" (mountain queen) was the result of its predominant use on lines such as the Sonneberg-Probstzella, the Spessart Ramp, the Franconian Forest Railway, the Geislinger Steige, the Schiefe Ebene and the Rübeland Railway. After the Second World War, 31 locomotives were acquired by the Deutsche Reichsbahn. In the 1950s, the boiler equipment, fittings, pumps, driver's cab, etc. were adapted to the DR requirements in the course of their maintenance and were thus largely standardised. Between 1966 and 1972, 24 engines were converted to oil main firing and ten locomotives were fitted with a new boiler without a feed dome. The Eisfeld-Sonneberg railway line was their last area of operation. The last of these engines remained in service until 1981.
Specifications: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|