Nowości PKP na 2024-25
SERWIS kolejek
Sterowanie , Dekodery DCC
H0 1:87 Kolej
H0e 1:87 Kolej
H0m 1:87 kolej
TT 1:120 Kolej
N 1:160 Kolej
G 1:22,5 kolej
Kolej do sklejania
Akcesoria kolejowe
pojazdy H0 TT N
MiniTank ROCO
Figurki H0 TT N
Budownictwo
Materiały do makiet
Modele Plastikowe
Modele Drewniane
Games Workshop
WARLORD GAMES
Modele Kartonowe
Star-Wars
Start SET z farbami
Farby
Kleje - chemia itd.
Narzędzia
Akcesoria modelarskie
Materiały modelarskie
Literatura
Klocki (typ Lego )
Modele SIKU
Modele Gotowe
Zabawki
Gry
Puzle
WALKERA drony
RC zdalnie sterowane
Narzędzia OLFA
NEXT Generation
DATALAND Hobby
ROCO
ROCO 7110006 Lokomotywa... 
ROCO 7110006 Lokomotywa parowóz High-speed BR18 201 DR Ep.III DCC Sound

OPIS PRODUKTU:
ROCO
Lokomotywa parowóz High-speed BR18 201 DR
Model cyfrowy z dekoderem jazdy i dźwięków DCC Sound
Skala H0 1:87
Koleje : DR
Epoka : III
typ: BR 18
Numer fabryczny : 18 201
Przydział :
Lokomotywownia :
Rewizja :
Śilnik 5-polowy z kołem zamochowym .
Oświetlenie zmienne w zależności od kierunku jazdy
przód / tył , białe - LED
Gniazdo dekodera cyfrowego DCC : Plux16
dekoder ZIMO
Długość modelu : 289 mm
Minimalny promień skrętu : 419.6 mm
Kinematyka krótkiego sprzęgu KKS.
Woreczek z drobnymi częściami do montażu
PLECAMY
Parowóz dużej prędkości 18 201, opalany węglem przez koleje Niemieckiej Republiki Demokratycznej (Deutsche Reichsbahn).
Napęd na dwie osie tendra i za pośrednictwem wału kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
Model edycyjny!
Wariacja formy!
Aktualizacja!
■ Prototypowa realizacja projektu z opalaniem węglem
■ Po raz pierwszy z interfejsem PluX16 i oświetleniem LED
■ Linia trymowania z potrójną końcówką
■ Precyzyjnie dopracowane metalowe zestawy kół
■ Oświetlenie kabiny maszynisty i rozrządów przełączane w trybie cyfrowym
■ Generator dymu można doposażyć
W latach 60. Instytut Badawczy w Halle potrzebował kolejnego parowozu dużej prędkości do testowania nowych wagonów pasażerskich. Nowy silnik 18 201 powstał z szybkobieżnej lokomotywy tendrowej 61 002 i części lokomotywy testowej wysokociśnieniowej H 25 024. Generator pary był zmodyfikowaną nową konstrukcją kotła klasy 22 z wydłużoną komorą dymową i wyrzutnikiem Giesla. Maszyna była wyposażona w hamulec przeciwciśnieniowy, aby zapewnić precyzyjne utrzymanie prędkości podczas jazdy z dużą prędkością. Szybka jazda oznaczała do 175 km/h, ponieważ 18 201 został początkowo zatwierdzony do tej maksymalnej prędkości – później 180 km/h – ale oczywiście tylko do przodu.
Dane techniczne:
Dane ogólne
Wał sprzęgający NEM 362 z mechanizmem ścisłego sprzęgu przy tendrze
Minimalny promień 419,6 mm
Liczba osi z oponami trakcyjnymi 2
Generator dymu Numer artykułu (cyfrowy) Seuthe steam unit no. 11
Liczba osi napędowych 5
Możliwość modernizacji generatora dymu tak
Koło zamachowe tak
Elektryczne
Interfejs Interfejs elektryczny dla jednostek trakcyjnych PluX16
Reflektor przedni Zależne od kierunku potrójne przednie reflektory i podwójne tylne reflektory.
Oświetlenie wewnętrzne Tak
Oświetlenie wewnętrzne LED
Oświetlenie wewnętrzne Cyfrowe przełączane
Oświetlenie wewnętrzne Oświetlenie kabiny maszynisty
Dekoder cyfrowy PluX16
Typ dekodera MS480P16
Dźwięk tak
Reflektor przedni LED tak
Wymiary
Długość nad zderzakiem 289 mm