Nowości PKP na 2024-25
SERWIS kolejek
Sterowanie , Dekodery DCC
H0 1:87 Kolej
H0e 1:87 Kolej
H0m 1:87 kolej
TT 1:120 Kolej
N 1:160 Kolej
G 1:22,5 kolej
Kolej do sklejania
Akcesoria kolejowe
pojazdy H0 TT N
MiniTank ROCO
Figurki H0 TT N
Budownictwo
Materiały do makiet
Modele Plastikowe
Modele Drewniane
Games Workshop
WARLORD GAMES
Modele Kartonowe
Star-Wars
Start SET z farbami
Farby
Kleje - chemia itd.
Narzędzia
Akcesoria modelarskie
Materiały modelarskie
Literatura
Klocki (typ Lego )
Modele SIKU
Modele Gotowe
Zabawki
Gry
Puzle
WALKERA drony
RC zdalnie sterowane
Narzędzia OLFA
NEXT Generation
DATALAND Hobby
H0 1:87 Kolej
Lokomotywy
Parowozy
PIKO 50762 Lokomotywa... 
PIKO 50762 Lokomotywa parowóz TKt48 93 PKP ep.IV DCC Sound + dym
PIKO EXPERT
OPIS PRODUKTU:
PIKO EXPERT
Lokomotywa Parowóz TKt48-93 PKP
Model cyfrowy z dekoderem jazdy i dźwięków DCC Sound
oraz zainstalowany generator dymu
.
Oświetlenie budki maszynisty i rewizyjne w trybie cyfrowym
Imitacja migotania paleniska
Wariant dźwiękowy z generatorem dymu
Skala H0 1:87
Koleje : PKP
Długość modelu : 163 mm
Epoka : IV
typ: TKt48
Producent : Fablok / Cegielski
Numer fabryczny : TKt48-93
Przydział :
DOKP Południowa
Lokomotywownia Nowy Sącz
Rewizja : 29.12.73 ZNTK Oleśnica
Śilnik 5-polowy z kołem zamochowym .
Oświetlenie LED zmienne w zależności od kierunku jazdy
przód / tył - białe / czerwone .
Gniazdo dekodera cyfrowego DCC : NEM 658 Plux22
Minimalny promień skrętu : 422 mm
Kinematyka krótkiego sprzęgu KKS
.
Parowóz dźwiękowy TKt48 PKP IV, z dekoderem dźwięku PIKO i generatorem pary
Nowość na rok 2025: Lokomotywy pancerne serii TKt48 Polskich Kolei Państwowych (PKP) stanowiły ważną część transportu pasażerskiego i towarowego na liniach niskogórskich w Karkonoszach i Tatrach Wysokich w latach 50. i 80. XX wieku. Lokomotywy były budowane w latach 1950–1957 w zakładach Fablok i Cegielski, a 191 sztuk trafiło do PKP. Dzięki wysokiej masie tarcia, seria ta stała się prawdziwie uniwersalną lokomotywą w górach, rewolucjonizując eksploatację linii bocznych, zwłaszcza dzięki prędkości maksymalnej 80 km/h w obu kierunkach. Z powodu spadku ruchu i zamknięcia wielu linii bocznych lokomotywy straciły swoje pierwotne przeznaczenie i zostały wycofane z eksploatacji oraz złomowane do 1989 roku. Na szczęście ocalało kilkanaście lokomotyw, które nadal można podziwiać jako lokomotywy muzealne i zabytkowe.
Nowy model | Cyfrowo sterowane oświetlenie kabiny | Cyfrowo sterowane oświetlenie podwozia | Cyfrowo sterowane migotanie paleniska | Z generatorem pary | Z deflektorami dymu | Płaska wentylacja kabiny | Koła z odlewu cynkowego | Delikatne drążki hamulcowe | Wstawki okienne w kabinie | Przejrzyste wnętrze z bogatym detalami | PIKO TrainSound® na pokładzie








powiększ


















