Nowości PKP na 2024-25
SERWIS kolejek
Sterowanie , Dekodery DCC
H0 1:87 Kolej
H0e 1:87 Kolej
H0m 1:87 kolej
TT 1:120 Kolej
N 1:160 Kolej
G 1:22,5 kolej
Kolej do sklejania
Akcesoria kolejowe
pojazdy H0 TT N
MiniTank ROCO
Figurki H0 TT N
Budownictwo
Materiały do makiet
Modele Plastikowe
Modele Drewniane
Games Workshop
WARLORD GAMES
Modele Kartonowe
Star-Wars
Start SET z farbami
Farby
Kleje - chemia itd.
Narzędzia
Akcesoria modelarskie
Materiały modelarskie
Literatura
Klocki (typ Lego )
Modele SIKU
Modele Gotowe
Zabawki
Gry
Puzle
WALKERA drony
RC zdalnie sterowane
Narzędzia OLFA
NEXT Generation
DATALAND Hobby
ROCO
ROCO 70031 Lokomotywa... 
ROCO 70031 Lokomotywa parowóz BR 03 1050 DB Ep.III DCC Sound

ROCO Edition
OPIS PRODUKTU:
ROCO Edition
Lokomotywa Parowóz BR 03 1050 DB
DCC SOUND - zainstalowany dekoder cyfrowy jazdy i dźwięków ZIMMO.
model w plastikowej gablotce.
Skala: H0 1:87
Koleje : DB
Długość modelu : 275 mm
Epoka : III
Numer : 03 1050
Śilnik : 5 -polowy z kołem zamachowym
Oświetlenie zmienne w zależności od kierunku jazdy przód / tył . TAK Led
Gniazdo dekodera cyfrowego DCC ( Plux16 )
+ zainstalowany dekoder DCC SOUND
ZIMO MS450P16
Minimalny promień skrętu : 419 mm
Kinematyka krótkiego sprzęgu KKS.
POLECAMY
Lokomotywa parowa pociągu ekspresowego 03 1050 Niemieckiej Kolei Federalnej.
Wersja modelu! ■ Bardzo szczegółowy model z odnowioną konstrukcją kotła ■ Precyzyjnie odwzorowane zestawy kołowe ze szprychowymi kołami wiodącymi ■ Reprodukcja trzeciego cylindra wewnętrznego z silnikiem wewnętrznym ■ Z włączanym oświetleniem mechanizmu rozrządu w trybie cyfrowym ■ Generator dymu z możliwością modernizacji założenia CO JEŚLI...? Lokomotywy parowe Blue Parade Klasa 03.10 stanowiła rozwinięcie standardowej lokomotywy pociągu ekspresowego klasy 03. Proste podwójne cylindry zastąpiono potrójnymi cylindrami, a w celu oszczędzania paliwa zastosowano opływową, pełną osłonę panelu. Wbrew pierwotnemu planowi, klasa 03.10 swoją wielką karierę rozpoczęła dopiero po „rozejściu” i remoncie. Ze względu na budowaną sieć pociągów F oraz tzw. lekkie pociągi ekspresowe kursujące między Dortmundem a Frankfurtem, trzy z tych szlachetnych pociągów ekspresowych otrzymały nowe, eleganckie, stalowo-niebieskie malowanie. Ze względu na wysoką wydajność eksploatacyjną, szybko dało się zauważyć zwiększone zużycie kotłów, których materiał stalowy okazał się podatny na starzenie. Od 1957 roku instalowano nowe, całkowicie spawane kotły o dużej mocy, z komorą spalania w palenisku. Opierając się na tradycji „Błękitnego Mauritiusa”, można sobie wyobrazić, że parowóz paradny z odnowionym kotłem również kontynuował ten zwyczaj.