Nowości PKP na 2024-25
SERWIS kolejek
Sterowanie , Dekodery DCC
H0 1:87 Kolej
Lokomotywy
wagony
Pociągi set
Tory
Fleischmann PROFI-track 2,5
PIKO A-Gleis belka drewno 2,5
PIKO A-Gleis belka beton 2,5
PIKO A-Gleis z nasypem 2,5
PIKO A-Gleis podtorze nasyp
do PIKO profil U 2,5mm
ROCO GeoLine 2,1mm
ROCO Line belka drewno 2,1
ROCO Line belka beton 2,1
ROCO Line nasyp gum. 2,1
Roco szyna 2.5mm
Tillig ELITE 2,1mm
Tillig standard 2,5mm
Mehano 2,5mm
Marklin typ C-Gleis 2,5mm
Trix 2,5mm
Hornby
E-Z Track System
akcesoria torowe
zestawy startowe
H0e 1:87 Kolej
H0m 1:87 kolej
TT 1:120 Kolej
N 1:160 Kolej
G 1:22,5 kolej
Kolej do sklejania
Akcesoria kolejowe
pojazdy H0 TT N
MiniTank ROCO
Figurki H0 TT N
Budownictwo
Materiały do makiet
Modele Plastikowe
Modele Drewniane
Games Workshop
WARLORD GAMES
Modele Kartonowe
Star-Wars
Start SET z farbami
Farby
Kleje - chemia itd.
Narzędzia
Akcesoria modelarskie
Materiały modelarskie
Literatura
Klocki (typ Lego )
Modele SIKU
Modele Gotowe
Zabawki
Gry
Puzle
WALKERA drony
RC zdalnie sterowane
Narzędzia OLFA
NEXT Generation
DATALAND Hobby
H0 1:87 Kolej
Tory
ROCO GeoLine 2,1mm
ROCO 71383 lokomotywa... 
ROCO 71383 lokomotywa parowóz Ok1-360 PKP Ep.IV St. Legnica

OPIS PRODUKTU:
ROCO
Lokomotywa parowóz Ok1-360 PKP
Model analogowy z gniazdem pod dekoder cyfrowy
.
w zestawie ROCO Pudełko z tworzywa na model w sklai H0
długość modelu - 290 mm
Wymiary LxWxH : 350x60x80 mm
Skala H0 1:87
Koleje : PKP
Epoka : IV
typ: Ok1
Numer fabryczny : Ok1-360 / teneder 22D2
Przydział : D.O.K.P. Wrocław
Lokomotywownia Legnica
Rewizja :
Śilnik 5-polowy z kołem zamochowym .
Oświetlenie zmienne w zależności od kierunku jazdy
przód / tył , białe - LED
Gniazdo dekodera cyfrowego DCC : Plux22
dekoder ZIMO
Minimalny promień skrętu : R2
dlugość modelu : 214 mm
Kinematyka krótkiego sprzęgu KKS.
Woreczek z drobnymi częściami do montażu
PLECAMY
Lokomotywa parowa Ok1-360 Polskich Kolei Państwowych.
Model edycyjny!
Wersja odlewana!
■ Z dużymi lampami
■ Bogate detale modelu z wieloma oddzielnie montowanymi elementami wtykowymi
■ Koła z delikatnymi szprychami
■ Model z nitowanym tenderem i owiewkami Wagnera
■ Dwa tylne światła tylko na tenderze
Pruskie Koleje Państwowe opracowały lokomotywę pasażerską typu P 8, aby sprostać rosnącym wymaganiom w zakresie przewozów pasażerskich i ekspresowych. Do 1923 roku niemieckie fabryki zbudowały już ponad 3700 wszechstronnych lokomotyw z potrójnym sprzężeniem. P 8 była uniwersalna i można ją było spotkać na czele wszystkich typów pociągów. Po zawirowaniach dwóch wojen światowych były one wykorzystywane przez prawie wszystkie europejskie zarządy kolejowe. Polska otrzymała 192 lokomotywy z zasobów pruskich po 1918 roku. Od samego początku najważniejszymi parowozami PKP w lokalnym transporcie pasażerskim były lokomotywy serii Ok1. Na przestrzeni lat PKP eksploatowało 429 lokomotyw tej serii. Ok1-359 został wycofany z eksploatacji dopiero na początku lat 80. XX wieku. Przez wiele lat służył jednak jako lokomotywa muzealna.
Dane techniczne:
Dane ogólne
Sprzęg: Sprzęg i mechanizm krótkiego sprzęgu własnej produkcji
Minimalny promień 358 mm
Liczba osi z oponami trakcyjnymi: 2
Liczba osi napędzanych: 2
Koło zamachowe: tak
Elektryczne
Interfejs: Interfejs elektryczny dla jednostek trakcyjnych: PluX22
Reflektor LED: tak
Wymiary:
Długość ze zderzakiem: 214 mm